tirsdag 28. januar 2014

Noen morsomheter fra forrige uke

 - Tok med kaffe (kaffe her =70 % melk&sukker, 30 % kaffe..) +cupcakes ut under treet utenfor huset vårt, og da var denne jenta ei av de heldige;)
- Alle husene i nærheten omtrent har vakter. Og noen går jeg jo ofte forbi, siden de "alltid" er der. Så noen av dem snakker jeg jo litt med. En av dem bare ristet på hodet her om dagen da jeg kom forbi. "Gå ute på dette tidspunktet når det er sol.." Jaja..

- En annen vakt, som jeg ikke kan huske å ha sett før, kom og hilste da jeg kom forbi. Hun sa: "Jeg liker måten du går på." Ehh, takk?

- Minibuss: Skranglete? Ja. Faste ruter? Ja. Faste tidspunkt? Tjaa, de kommer og går jevnlig, når de vil.. Tok to forskjellige sånne på søndag, og da sa en mann på den ene da jeg kom på: "Du er den eneste hvite her." Hææ, skjønner ikke hva du snakker om?

- Noen går tur med hunden, andre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar