onsdag 4. september 2013

"Hverdagen" er så vidt i gang

SØTT med store bokstaver.












I går tok jeg en sånn en -->
for 2.gang, men var 1.gang jeg gjorde det helt alene.
Litt nervøs på forhånd. En sånn taxi stoppet rett før jeg hadde gått over gata, så slapp å vente hvertfall.
Sjåføren skjønte hvor vi skulle. Da han foreslo prisen jeg på forhånd hadde tenkt var en grei pris(med tips fra Linda), ble det til at jeg bare takket ja uten engang å gjøre et forsøk på å prute..:P

Inne i taxien var det et klistremerke med bibelverset 1.Korinterne 10,31: "Men enten dere spiser eller drikker, eller hva dere enn gjør, gjør alt til Guds ære!" På klistremerket sto det på fransk da. Uansett; fint vers!

Grunn for å ta taxi: Leksehjelp for misjonærbarna. De bor sånn 10 minutter unna, eller noe. Det er en av de tingene som kommer til å bli ganske fast i hverdagen her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar