mandag 23. september 2013

I Mali

 Vi (Linda og jeg) dro til Mali torsdag-søndag for å besøke Bergfrid og for å dra på et kvinne-retreat for misjonærer.


Da vi ankom Mali, flagget de for oss langs hele veien:) Eller kanskje det var fordi det var en offentlig fridag? Hmm..





Liv langs veien (og veien..)














Sånn pleier jeg også å gjøre når jeg skal ta med meg en tønne et sted..



Den lokale søppelbilen.





Okei, denne bilen/minibussen var kanskje ikke helt ekte og i en park, men man så en del som kjørte rundt på denne måten i virkeligheten også..










Fant oss hvert vårt hus i en park ;)




 Fin utsikt over hovedstaden i Mali: Bamako



Disse to var bare sååå skjønne! Fin grimase, og ellers noen herlige smil (som ikke kommer frem på bildet).



















Shopping.

















 Om jeg vil ta bilde av dere? JA, hvis jeg også får være med. Litt vanskelig å få vist bildet til alle, når de kom fra alle kanter, men jaja.. Fint øyeblikk.






Peace & looooove fra Mali.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar